مراکز ورزشی کیش
نوشته شده توسط : الهام همائی

مراکز ورزشی کیش

اسکی کابلی کیش

اسکی کابلی کیش

 اسکی کابلی کیش به طول 860  متر و عرض 160 متر با 5  برج در ساحل جزیره کیش برپا شده  و با سرعت 28 تا 62  km در ساعت می باشد . اسکی کابلی کیش بزرگترین سایت اسکی کابلی دنیا و اولین سایت اسکی روی آب در خاورمیانه می باشد که مسافران تور کیش از علاقه مندان این تفریح مهیج می باشند.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند . 

سایت اسکی کابلی کیش طبق استانداردهای بین المللی و آخرین تکنولوژی روز ایجاد شده و محل مناسبی برای اجرای مسابقات داخلی و خارجی می باشد .مسافران در ساحلی زیبا نمای دیدنی را پیش روی خود دارند. ورزش اسکی کابلی ورزشی ساده می باشد که سنین مختلف می توانند از این ورزش مفرح لذت ببرند. در این سایت کافی شاپ و رستوران با غذاهای لذیذ و آلاچیق برای استراحت مهیا شده است.در تور کیش آذر 94 از این مکان گردشگری زیبا دیدن فرمایید .

پیست باگی کیش

پیست باگی کیش


پيست باگي کیش از دیگر تفریحات جالب و جذاب در جزیره زیبای کیش می باشد که مسافران تور کیش از علاقه مندان این ورزش تفریحی و مهیج می باشند .پیست باگی کیش با طول 400 متر با ماشينهای دو نفره، که از ميزبانان مسافران تور کیش در جزيره كيش می باشد .در تور کیش آذر 94 از این مکان گردشگری زیبا دیدن فرمایید . تورهاي تفريحي ورزش جذاب باگي با راهنمای بسیار حرفه اي و با موتورهای چهار چرخ ATV ، در مسيرهاي جاذبه گردشگري کیش این باگی سواران عبور می کنند مانند : درخت سبز  , کلبه هور و كشتي يوناني .مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .

 مطالب مرتبط:

اسکی کابلی کیش

پیست باگی کیش

تور کیش لحظه آخری

تور کیش پاییز 94





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: